Ads 468x60px

Wrath

Tuesday 19 April 2011

5 Jenis Gal yang mengecewakan


Oke..Ada awek tu muka dah la cute..bersih x de cela lagsung..jerawat pon takut nk bertandang...muka suci,dahi licin mcm kasut kulit aku..bersinar dari jauh..tinggi lampai macam peramugari..macho macho and macho macam aku..

(1) LESBIAN

Masa tu aku lepak di n9..jalan2 dalam mall..aku naik tangga bergerak and ternampak awek tu kacak(cantik) gila la..memang cair la tengok..sopan pakai tudung.cute dengen lesung pipih.Ttp WTH dia sedang pegang tangan seorang lagi gal..oke..that normal for girl..pegang tangang ibarat main tarik tali dalam bilik..Tp kalau kising kt pipi masa tengah jalan,that normal??FTW..Bukan nk berpisah pon..aku tengok makin syok lak diorang..

(2)GEDIK

Gedik..Bagi aku perempuan ni banyak perasan..Biasanya dikalangan girl yang cantik dan yang perasan cantik..Aku perasan bila ade je laki hensem+kacak and perasan hensem+kacak lalu depan..Diorang mula la start jual murah..Buat muka ayu and agk horney skit2..lepas da dapt belanja makan,nk barang tu,nak barang ni and then when that kacak boy mintak no hp..senang je jwab x boleh..WTH..setakat wat main geli-geli,layan -layan.Macam la no dia mahal sangat







(3)TAK RETI MASAK

Aku x reti nak sembang banyak tengtang masak ni..Tp Gal cuba korang fikir rugi sangat x ada kemahiran ni..Oke aku boleh terima pakai maid tp yang x ada maid macam mana??xkan korang nk makan roti  dengan meggi hari2..Tp bagi lelaki yang dah kawin and wife x reti masak korang ada point untuk makan luar..Tu yang best.

(4)EMO

Kalau emo yang cute-cute manja-manja best jugak..senag sikit nak pujuk.Ibarat main pukul bantal atas katil la..Tp kalau emo yang melenting tak tentu pasal,memamg senak la otak..Aku rasa semual laki x suka perempuan macam ni..agak scary..Tp kalau nak cakap period mustahil la..sebab hormon diorang x stabill.Tp x kan la hari-hari bocor..Biar la emo yang diam-diam. Kira orang tahu la yang dia tu emo sebab diam semacam je. Part ni baru best. Kalau dalam drama Korean mesti ada lelaki datang duk kat tepi awek tu. Lelaki tu mesti hensem gila lah kalau tak hensem pun akan jadi hensem sebab tatap setiap hari. Lelaki yang tak hensem tu pujuk dengan suara cover then awek tu pelan-pelan cair. Then senyum. Then dekat-dekat. Then terjatuh. then TERcium.Tapi kalau awek tu jenis emo melenting, lelaki tak hensem tu rela jadi gay kot. Dah la kecoh, emo, bising pula tu.


(5)Queen Control

Aku x tahu nak cakap apa lagi..Aku tengah layan cerita indo.Aku cuba ingatkan pada lelaki jangan libatkan diri dengan perempuan macam ni.Nantikan xleh makan luar..Kira cukup la aku cakap jangan kawin dengan queen control

0 comments:

Post a Comment